Cytaty ; 3

"Kibicuję mojej drużynie,czy wygrywa czy nie!"
"Kibicem się jest a nie bywa"
" Czy na dole,czy na szczycie Borussia Dortmund ponad życie" <3

sobota, 23 marca 2013

Cześć ;3 Na początek coś o mnie :P

Hey.
Mam na imię Dorota. Piłką nożną interesuję się właściwie od niedawna - bo od meczu Polski z Portugalią (luty 2012) Potem już było Euro 2012 . Ustanowiło mnie ono w stwierdzeniu,że wielbię piłkę nożną ; D
Z czasem zaczęłam oglądać nie tylko mecze Reprezentacji,ale także Borussi Dortmund. I właśnie tą drużynę darzę największą miłością hhahah :DD 
Poza Borussią kibicuję także Realowi Madryt i Manchesterowi United.
Moimi ulubionymi piłkarzami są m.in. Robert Lewandowski ♥ ♥ , Cristiano Ronaldo ♥ , Marco Reus ; D , Fernando Torres ;*
Prowadzę także bloga z opowiadaniami o Robercie Lewandowskim. ; ) 

A oto moi ukochani chłopcy ;* 



A wy komu kibicujecie ? ^-^ Piszcie w komentarzach ;3 

4 komentarze:

  1. fajnie;) powodzienia.
    zapraszam na mojego bloga http://realmaadryt.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądam już od pewnego czasu na Twojego bloga i bardzo mi się podoba ; D

      Usuń
    2. serio? dzięki bardzo:D czakam aż Ty się rozkręcisz. na pewno będę tu regularnie:D

      Usuń
  2. http://ze-sportem-przez-zycie.blogspot.com/ zachęcam do czytanie :)

    OdpowiedzUsuń